Schaatsen bij Flevonice

Op zondag 16 februari aanstaande zijn alle leden van IJsvereniging Olympia van harte uitgenodigd om een middag gratis te komen schaatsen op de schaatsbaan van Flevonice in Biddinghuizen. Het programma is als volgt:

12.00 op eigen gelegenheid naar Biddinghuizen
13.00 verzamelen bij de entree van Flevonice
13.00 uur vrij schaatsen op de 3km baan of de kleinere 400 meter baan
17.00 uur Einde en op eigen gelegenheid weer naar huis

Deze schaatsmiddag wordt (incl. 1 consumptie) gratis aan onze leden aangeboden. Wie geen schaatsen heeft kan deze zélf, tegen betaling, huren op de ijsbaan.

Aanmelden voor dit evenement is verplicht. Doe dit vóór 10 februari per e-mail bij Erna Reijnders. Geef in de mail aan met hoeveel personen je deelneemt en op welk mobiele nummer we je kunnen bereiken als het onverwachts niet door kan gaan.

Graag zien we je op de ijsbaan. Tot dan!

ps: geen lid, maar toch mee? Meld je hier dan nog snel aan als lid voor maar €7 per jaar voor het hele gezin!