Onze vrijwilligersteam bestaat op dit moment uit een leuke groep enthousiaste mensen, woonachtig in en rondom Monnickendam. Al onze vrijwilligers zijn verzekerd tegen aansprakelijkheid en ongevallen. Wij zijn altijd op zoek naar nieuwe vrijwilligers die ons kunnen helpen met allerlei zinvolle bijdragen tijdens perioden van ijs:

• Het assisteren in de controleposten op het ijs bij de haven (stempelen en deelnemers inschrijven).
  • Het verkopen van lekkernijen in de koek en zopie tent.
  • Als gediplomeerde EHBO-er in de eerste hulp posten.
  • Het assisteren als verkeersregelaar. U wordt online opgeleid.
  • Het vegen van de door ons uitgezette ijsbanen met de motorveger. Wij hebben hiervoor drie motorvegers, een quad, een super-sneeuwveger en een sneeuwblazer.

Interesse om vrijwilliger bij onze ijsvereniging te worden? Meld u dan aan bij onze secretaris via info@ijsclubmonnickendam.nl.